Novinky ze sekce Risen
Nový RPB Wallpaper
Kdo pozorně sleduje adventní kalendář RPB, o nějž jsme psali posledně, už asi viděl nový wallpaper, který vzešel z odkrytých políček prvního prosincového týdne. Nyní si jej můžete prohlédnout i v naší galerii wallpaperů.
RPB adventní kalendář
Piranha Bytes vytvořili ve spolupráci s WoP.de adventní kalendář složený z artworku k nové hře. Každý den až do 24.prosince se odkryje příslušné políčko na kalendáři. Artwork má představovat koncepční představy PB o novém projektu. Na Štědrý den na nás údajně čeká jedno zvláštní překvapení, takže - nechme se překvapit.
Za zmínku také stojí druhý, precizně graficky provedený adventní kalendář, tentokráte na PB fanportálu. I zde se určitě dočkáme zajímavých materiálu, nicméně spíše ke hře Gothic.
Za zmínku také stojí druhý, precizně graficky provedený adventní kalendář, tentokráte na PB fanportálu. I zde se určitě dočkáme zajímavých materiálu, nicméně spíše ke hře Gothic.
Další informace o Hře z GC
Další várka informací, tentokráte ze speciální mezinárodní tiskové konference za účasti Mika, Björna a Kaie, se objevila na WoPB.de.
- Jedním z hráčových cílů bude dostat se na "zakázaný ostrov".
- Všechny animace budou nově vyvíjeny.
- Plánuje se vsadit do hry různé hádanky a tajnůstky.
- Na dungeony má být brán důraz.
- Je plánováno, že určité typy zbraní budou proti určitým protivníkům efektivnější. Jako příklad bylo zmíněno kladivo proti golemovi.
- Co se týče věcí, nebudou od Gothica velké změny. Nebude tisíc věcí s minimálními rozdíly v jejich vlastnostech (prsten obratnosti +1, prsten síly +1, prsten...), ale spíše méně za to ale jasně rozlišitelné zbraně a zbroje a ostatní předměty.
- Bylo potvrzeno, že se bude jedna o singleplayerový titul, jelikož se bude vyprávět příběh jednoho hrdiny. Je zamýšleno, že při určitých úkolech může hrdina počítat s nějakým přírůstkem do party.
- Hra je vyvíjena pouze na PC. Verze pro konzole v současnosti není v plánu.
- Krajina má být opět realistická.
- Naprotitomu charaktery nebudou úplně realistické, ale s minimálními "cartoonovými" změnami. To znamená, že tváře mohou být překresleny pro lepší vizualizaci. Hra nebude fotorealistická.
- Hra bude vyvíjena v novém enginu, některé jeho části budou licencovány, velká část je však vyvíjena.
- V současnosti nelze nic říci k použití DirectX 9 nebo 10.
- Ve hře nebude žádný druh tutorialu.
První obsahové střípky
Na Games Convention proběhla tisková konference Deep Silveru a Piranha Bytes. Mike Hoge prozradil první útržky z obsahu připravované hry. Jak napsal server WoPB.de, Mike řekl, že "Hra se bude prezentovat velkým a svobodným světem jako předchozí hry od Piranha Bytes a stejně jako ony bude plná dialogů." Má to být typická "Piranha-Bytes-hra".
Mike mluvil o v současnosti pevně daných featurách - o sopečném ostrově jménem "Zakázaný ostrov", o plánovaném ději, který se točí kolem zmizení bohů ze světa a nově vynořené moci. Hráč se s touto novou mocí podle Mikeho slov setká.
Mike mluvil o v současnosti pevně daných featurách - o sopečném ostrově jménem "Zakázaný ostrov", o plánovaném ději, který se točí kolem zmizení bohů ze světa a nově vynořené moci. Hráč se s touto novou mocí podle Mikeho slov setká.
Artwork a wallpapery z GC
Piranha Bytes spolu s Deep Silverem zveřejnili přesně k začátku Games Convention dva wallpapery s tématikou nové hry. Nečekejte nic přelomového, Hra je stále ve fázi konceptu. Obě pozadí jsou v rozlišení 1280x768 a můžete si je prohlédnout v galerii na WoPB.de.
Vydán byl i první artwork. Opět bez známky in-game obsahu. Stejně jako wallpapery si můžete art prohlédnout na WoPB.de.
![Artwork](/images/novinky/nahledy/art01.jpg)
Zajímavostí je bezesporu adresa uvedená na obrázcích. Nejspíše by se na ní měly nacházet stránky projektu, ovšem ty zatím evidentně nejsou v provozu.
Vydán byl i první artwork. Opět bez známky in-game obsahu. Stejně jako wallpapery si můžete art prohlédnout na WoPB.de.
![Artwork](/images/novinky/nahledy/art01.jpg)
Zajímavostí je bezesporu adresa uvedená na obrázcích. Nejspíše by se na ní měly nacházet stránky projektu, ovšem ty zatím evidentně nejsou v provozu.
Pokračování v interview, souhrnné info
Pokračujeme v překladu interview s vývojáři, který jsme započali minule. Několik dalších otázek si můžete přečíst na aktualizované stránce interview v sekci Články.
Založili jsme stránku s názvem Souhrnné info, kde najdete rychlý přehled známých informací o Hře.
Pokud by někoho zajímalo, kdy hodláme spustit nějaké diskusní fórum - odpověď je: Až po oznámení názvu hry (takže pravděpodobně během Games Convention).
Založili jsme stránku s názvem Souhrnné info, kde najdete rychlý přehled známých informací o Hře.
Pokud by někoho zajímalo, kdy hodláme spustit nějaké diskusní fórum - odpověď je: Až po oznámení názvu hry (takže pravděpodobně během Games Convention).
Interview s vývojáři, anketa
V první řadě - Kdo nepostřehl na Gothicz.net, první skutečně oficiální informace o Hře mají vyjít na jevo 22.srpna tohoto roku před otevřením veletrhu Games Convention pro veřejnost.
Na fóru německé fanstránky worldofpiranhabytes.de již několik týdnů probíhá interview s vývojáři. Ralf a Kai (tedy hlavně Ralf) na otázky o hře odpovídají trpělivě, nikdo však neprozradí nic z příběhu a herních featur. Začali jsme pro vás článek překládat. Zatím v něm najdete několik přeložených otázek, avšak dozvíte se zajímavé věci.
Hlasujte v anketě :). Brzo se zase ozveme...
Na fóru německé fanstránky worldofpiranhabytes.de již několik týdnů probíhá interview s vývojáři. Ralf a Kai (tedy hlavně Ralf) na otázky o hře odpovídají trpělivě, nikdo však neprozradí nic z příběhu a herních featur. Začali jsme pro vás článek překládat. Zatím v něm najdete několik přeložených otázek, avšak dozvíte se zajímavé věci.
Hlasujte v anketě :). Brzo se zase ozveme...
Archiv novinek