Risen fansite - návody, novinky, wallpapery, screenshoty, tipy a triky
r1 r2 r3 fórum

Dojmy z hraní Risen na RPC

Vydáno: 11.4.2009
Překlad: El Kamil
Zdroj: přeloženo z http://worldofrisen.de

Tento článek jsou dojmy uživatele "Tim Andersson" z WoR fóra.

Ve hře hráč startuje jako trosečník někde na pláži, bez ničeho, bez orientace, tady jsme ale byli o něco dále. Nejdříve jsme přišli na malý statek, který patřil muži jménem "Tristan". Od něho jsme se dozvěděli, že se můžeme podívat mezi jeho "bratry" na polích, jestli nepotřebují s něčím pomoct. Jeden z nich, Benny, trochu propásl sklizeň a tak je na nás, abychom na poli našli deset kusů obilí. Zde jsou pěkně vidět typické úkoly pro začátek hry, které by měly hráče uvést do hry. Prozkoumáváme svět dále a za malou chvíli nás překvapí Neil. Jakmile mu řekneme, že nepatříme k inkvizici, řekne, že nás může zavést k táboru banditů, ale to bohužel nepůjde, alphaverze tady končí.

Svět je velmi pěkný, vegetace vypadá skvěle a hra běží bez problémů. Už teď lze říci, že grafika se opravdu povedla a ta hluboká atmosféra je opět tady. Ačkoli je všechno pěkně světlé, ve vzduchu lze cítit něco hrozivého.

Bojový systém se u lidí postaral o různé názory. Jedni by všechno udělali úplně jinak, jiným to přišlo v pohodě. Divoké "klikačky" s myší možná byly v G3, ale již ne v Risen. To člověk pozná celkem rychle, když narazí na silnějšího nepřítele. I když je postava na nejhorší úrovni svých schopností, je možné taktickým jednáním, obratnými úskoky dopředu, dozadu či do strany protivníka přemoci.

Během hry se chování v boji bude značně měnit a budou možná "komba", i když v různých magazínech a na různých fórech byly slíbeny jiné možnosti.

Člověk se mohl pohybovat jen po části ostrova, ale i v ní bylo hodně k vidění. Chrám, který byl nejspíše tím, který vzešel ze země, byl navržen s opravdovou láskou k detailu. Kolem visící pavučiny, propast v podlaze a nebo prostě jen hnijící kameny, to vše působí velmi realisticky a atmosfericky.

Můj závěr je velmi pozitivní a myslím si, že toho kluci z PB a Deep Silveru nenaslibovali přespříliš. Stefan Kalveram mě přitom ještě ujistil, že "opravdová" hra je daleko dále, než verze ukázaná na RPC.




Gothicz.net | Gamefan.cz | © Kamil Krásný & Paulie & Jémák 2007-14 TOPlist