Risen fansite - návody, novinky, wallpapery, screenshoty, tipy a triky
r1 r2 r3 fórum

Novinky ze sekce Risen 2

V Risen 2 budeme řídit vlastní pirátskou loď

Piranha Bytes u příležitosti veletrhu E3 potvrdili, že v Risen 2 budeme moci velet vlastní pirátské lodi. Co se přesně pod tímto termín skrývá, ovšem není známo. Jisté na druhou stranu je, že členkou našeho pirátského "mužstva" bude i naše společnice z prvního dílu - Patty.

Ji a další členy posádky si můžete prohlédnout na dalších 4 nových screenshotech v naší galerii.


Risen 2 vyjde začátkem příštího roku

Podle nejnovější informací z veletrhu E3, které přinesly herní portály, bylo upřesněno oficiální datum vydání Risen 2 na "začátek roku 2012".

Zdá se tedy, že Piranha Bytes se po G3 a prvním díle Risen tentokrát vyhnou říjnovém termínu a hru vydají až po Vánocích.

První video k Risen 2

Ale moc se netěšte :). Daniel Oberlechner, jeden z producentů Risen 2, natočil na E3 krátké video předváděcího pokoje Risen 2. Kromě toho je tam na několik vteřin vidět i obrazovka se stojícím hrdinou a vodopádem v pozadí. To vše v pohybu. První video k Risen 2 je tak na světě, na nějaké opravdu pořádné si ale ještě nějakou chvilku budeme muset počkat.

Promo trailer k GamesComu

Na (přebudovaných) oficiálních stránkách k Risen 2 se objevilo promo video k blížícímu se veletrhu GamesCom. Celé video se skládá pouze z ingame záběrů a hlasy, které v něm můžete slyšet, budou použity i ve vlastní hře.

Nový wallpaper k Risen 2

Deep Silver dnes vydal nový wallpaper k Risen 2: Dark Waters. Wall vyobrazuje lebku, kterou jste mohli vidět v teaser traileru ke veletrhu GamesCom.

Wallpaper stahujte v různých rozlišeních z naší sekce Risen 2 - Wallpapery.


Představujeme hlavní charaktery z Risen 2

Nový oficiální web k Risen 2 odhalil i sedm postav, které budou v Risen 2 hrát nejdůležitější roli. Hlavní hrdina, Patty, její otec kapitán Gregorius, páreček domorodců, voják Inkvizice a Gnom. Počkat... Gnom? Důležitá postava? Ano, opravdu. Vypadá to, že Gnomové tak již nebudou jen otravnou havětí.

V sekci Risen 2 - Hlavní charaktery jsme pro vás ve spolupráci s Treonem připravili přehled těchto postav. Popisky a detaily k jednotlivým postavám budou doplněny, jakmile se objeví na oficiální webu.

Postavy

ANKETA: Ovlivní vaši koupi aktivace Risen 2 přes STEAM

Dnešním dnem spouštíme novou anketní otázku, která se týká online aktivace Risen 2 přes STEAM (díky Treonovi za inspiraci). Vzhledem k tomu, že právě STEAM způsobuje v hráčské komunitě značně rozporuplné ohlasy, ptáme se právě vás, jaký názor na tuto službu máte.

Hlasujte v anketě v levém menu.

GamesCom teaser s českými titulky

Pro všechny ty, které zajímalo, o čem se hovoří v nedávno vydaném teaser traileru Risen 2 k veletrhu GamesCom, přinášíme tento trailer s českými titulky, které pro vás připravil Treon.

Interview s Björnem Pankratzem

Björn Pankratz nedávno odpovídal na otázky ruského Gamestaru týkající se převážně Risen 2. Treon pro vás toto interview přeloži, a vy si jej tak můžete přečíst v sekci Risen 2 - Články.

Interview se točí kolem frakcí, monster, příběhu, herního světa a dalších věcí. A pokud bude následující Björnova výpověď opravdu pravda, máme se na co těšit...

Některé možnosti jsme změnili, to ano, ale naši fanoušci v Risenu 2 ihned poznají styl Piranha Bytes. Stále spoléháme na to, co dělalo naše předešlé hry úspěšnými - vyprávět dobrý příběh v zajímavém světě. Ale samozřejmě jsme provedli také dost změn, a to zejména co se kvality týče. Risen 2 je bezesporu nejhezčí hra Piranha Bytes!

Björn odpovídá v dalším interview

Björn Pankratz odpovídal i na otázky portálu rpgcodex.net. Macraschley1 jej pro vás přeložil, a vy si jej tak můžete přečíst v sekci Risen 2 - Články.

Björn odpovídá na otázky kolem bojového systému, využití finančních investic (Risen 2 je nejdražší hrou od PB vůbec), dopadu hrdinových rozhodnutí atp...

Třeba větší složitost začátku hry a přílišnou linearitu konce u Risen 1 vyřešili Piraně v dvojce následovně:

Tento problém jsme vyřešili celkem jednoduše pomocí našeho "Perlového principu": Kompletně jsme obrátili herní strukturu tak, aby hráč začínal v menším světě, který by se pak dále rozvíjel do většího a většího světa. Příběh je jako šňůra perel, která se v některých fázích příběhu rozděluje, ale později se zase spojuje. Díky tomu jsme si jisti, že hra nebude ke konci tak striktně lineární jako Risen.
1 | ... | 4 | Strana 5 | 6 | ... | 24


Archiv novinek



Gothicz.net | Gamefan.cz | © Kamil Krásný & Paulie & Jémák 2007-14 TOPlist