Risen fansite - návody, novinky, wallpapery, screenshoty, tipy a triky
r1 r2 r3 fórum

Příběh Risen 2: Dark Waters


Caldera je poslední bašta Inkvizice, kde je díky krystalům relativní klid.

Již uběhlo mnoho let od doby, co bohové opustili svět a Titáni se vymanilii z okovů a osvobodilli se z vězení. Vše, co jim zkřížilo cestu, zničili svou ohromnou silou.

Přesto však existuje místo na jižním cípu Staré Říše, jež se zdá být Titány nedotčeno - Krystalová pevnost v Caldeře. Tam sídlí hlavní stan Inkvizice, kde nacházejí lidé úkryt před hrůzami světa. Pevnost je ale neustále napadána monstry z hlubin oceánu, které mimo jiné potápějí kolem plující lodě s proviantem a jinými zásobami. Nikdo netuší, jak dlouho jejich nápor zdi tvrze vydrží, jídla a zbraní však neustále ubývá.

Nacházíte se v roli Bezejmenného hrdiny, zničeného osudem Farangy, a utápíte svůj žal v rumu v Calderském přístavu. Následně se však situace rapidně změní. U Caldery ztroskotá další obchodní loď, opět byla potopena krakenem. Jste vyslán na pláž, abyste se podíval po přeživších. Zde nenacházíte nikoho jiného než dceru kapitána Steelbearda – Patty.

Spolu s Patty se vydáváte na inkviziční lodi na další ostrov – Tacariguu. Předtím než vyplujete, vás Carlos pověří, abyste našli Titánskou harpunu, kterou můžete využít k boji s Krakenem. Na Tacarigue se nalézá pirátský tábor, kde by mohl kotvit samotný Steelbeard - a také že ano. Patty se shledává se svým otcem a vy se budete muset pro začátek stát pirátem.


Na Tacarigue se v pirátském doupěti setkáte s kapitánem Steelbeardem.

Dozvídáte se, že Steelbeard a jeho posádka jsou prokleti samotnou Marou. Před několika lety totiž čtyři kapitáni vyloupili Chrám Vody a tím naštvali Maru. Ta postupně jednoho po druhém donutila k tomu, aby bojovali na její straně. Jediný, kdo se nepodvolil, byl kapitán Steelbeard. Vašim úkolem je zkompletovat čtyři ukradené artefakty a porazit Maru.

Jako nový člen Steelbeardovy posádky se vydáváte na další ostrov, tentokrát připlujete k pláži Mečového pobřeží, kde se musíte rozhodnout jak dál. Budete mít na výběr - buď se pokusíte spojit s Inkvizicí, nebo s místními domorodci. Titánskou harpunu totiž vlastní další pirátský kapitán - Crow. Poté co se k jedné frakci přidáte, zabijete kapitána Crowa a získáte od něj Titánskou harpunu. Vaše radost však netrvá věčně, o pár chvil později uvidíte, jak lstivá Mara zavraždí Steelbearda jeho vlastní šavlí. Úkol zkompletování čtyř artefaktů je tedy jen na vás a Patty.

Po příchodu do Puerta Isabela, po vás bude požadovat vrchní velitel Inkvizice Titánskou harpunu. Patty s tím však nesouhlasí a navrhne vám, abyste ukradli loď Inkvizice. Vy nakonec souhlasíte a připravujete se na odplutí. Poté co se vám podaří získat loď, se z vás stává pirátský kapitán a vydáváte se na cestu. Musíte najít Amulet Země, který vlastnil kapitán Steelbeard, Kostěnou ruku, jenž má u sebe kapitán Garcia, a v neposlední řadě Obětní nůž, který má v držení kapitán Slayne.


Chrám Vody je sídlo Mary. Ze zdejší fontány čerpá sílu.

Poté, co získáte všechny ukradené artefakty, budete moci nařídit Patty, aby nabrala kurz na ostrov, který se nazývá Chrám Vody. Než však na něj doplujete, napadne vaši loď Kraken, který bude poslední překážkou ležící mezi vámi a ostrovem. Až jej pomocí Titánské harpuny porazíte, dostanou události spád - Kraken nebyl nikdo jiný, než samotná Mara, která je po prohraném souboji oslabená. Toho se rozhodnete využít. Po zakotvení na vás čeká tuhý boj, na jehož konci je poražená Mara a naplněný odkaz kapitána Steelbearda.




Gothicz.net | Gamefan.cz | © Kamil Krásný & Paulie & Jémák 2007-14 TOPlist