Risen fansite - návody, novinky, wallpapery, screenshoty, tipy a triky
r1 r2 r3 fórum

Risen 2 - Interview s Björnem Pankratzem

Vydáno: 1.5.2011
Překlad: El Kamil
Zdroj: Gamestar

Gamestar: Risen 2 chce na jednu stranu rozvíjet základy série Gothic (svoboda, přímá zpětná vazba atp.), na druhou stranu se vyvíjí úplně jinak než hry Gothic. Jak zajistíte, že Risen 2 splní očekávání vaší jedinečné komunity a zároveň bude celkově úspěšný na trhu, což takový projekt jistě potřebuje?
Björn: Risen 2 bude typická hra od Piranha Bytes. Vše, co naše hry charakterizuje, tam najdete. Volný svět, hrubé dialogy, systém úkolů, které jsou navzájem propojeny a netvoří tak jen samostatné úkoly, rozhodnutí s důsledky ve hře, exklusivní úkoly a dovednosti pro určité frakce, učení u učitelů... všechno to v Risen 2 opět najdete. Usnadňující funkce jsou volitelné. Pokud někdo nechce, aby se mu na mapě zobrazovaly polohy úkolových NPC, tak tuto funkci neaktivuje. Některé nové nápady si přála sama komunita. Mnoho fanoušků si přálo potkat ve světě NPC postavy, se kterými by se mohl hráč sprátelit nebo které budou častěji součástí děje. Toho jsme se chytli a dali jsme si na budování více emociálních vztahů k NPC postavám záležet.
Gamestar: Hráč od začátku není členem žádné frakce a skrze svoje rozhodnutí může ovlivnit běh příběhu tam či onam. Jak zajistíte se hráči i tak dokáží identifikovat s hrdinou?
Na vývoji hlavní příběhové linie a postav jsme strávili opravdu hodně času. Na jednu stranu hráče nenecháváme tak osamoceného a ze začátku ho vedeme více za ruku. Na druhou stranu pak nabídneme hlubší hlavní příběh s více úkoly. Přitom může hráč dělat, co bude chtít. Může zkoumat volný a velký svět, jak je zvyklý, a současně se rozhodovat nejen v úkolech ale i téměř ve všech dialozích, kým chce být. V Risen 2 jsou samozřejmě známé a také i nové frakce, které mají své vlastní problémy a rozbroje. I tady se bude hráč koneckonců muset rozhodnout, na kterou stranu se přidá. Toto rozhodnutí bude opět mít vliv na jeho schopnosti, které se bude moci naučit, jelikož pak bude mít k dispozici jen určité učitele. To zvyšuje jak identifikaci s hrdinou, tak míru znovuhratelnosti.
Mike Hoge nedávno v jednom interview objasnil, že práva na značku Gothic získají Piranha Bytes po dokončení Risen 2 zpět. Máte v plánu pak vyvíjet dvě série, nebo musí jedno jméno zaniknout?
Jsme velmi hrdí na Risen 2 a cítíme se v tomto zasazení velmi dobře. Dokážeme si naši budoucnost představit všelijak, napadů máme pořád dost. Už máme i nějaké nápady na další projekt po Risen 2, ale dnes se ještě nedá říct, kterou cestou půjdeme.
Plánujete v budoucnosti Risen nebo Gothic jako MMORPG?
Ne.



Gothicz.net | Gamefan.cz | © Kamil Krásný & Paulie & Jémák 2007-14 TOPlist