Zobrazení novinky
Preview Risen 3 v německém Gamestaru
Německý herní časopis Gamestar zveřejnil krátké preview k Risen 3. Přinášíme vám výtah zajímavých informací.
Bojový systém vypadá lépe než v Risen 2, pohyby jdou plynule od ruky, možné jsou komba, úhyby, protiútoky i špinavé triky jako v předchozím díle. Úkoly lze řešit vícero způsoby, přímo v dialogu můžete používat dovednosti jako stříbrný jazyk či zastrašování. Ve světě na vás čekají poklady, a to i na ostrovech, kam lze jen doplavat. Všemožné pomůcky jako minimapa či světelné zvýraznění předmětů lze vypnout.
Kritizován je zatím systém zlodějiny, kdy postavy na krádež věcí v jejich obydlích reagují pouze slovně. Obtížnost má být také údajně zatím příliš jednoduchá.
Redaktor magazínu shrnul své dojmy do následujícího odstavce:
Bojový systém vypadá lépe než v Risen 2, pohyby jdou plynule od ruky, možné jsou komba, úhyby, protiútoky i špinavé triky jako v předchozím díle. Úkoly lze řešit vícero způsoby, přímo v dialogu můžete používat dovednosti jako stříbrný jazyk či zastrašování. Ve světě na vás čekají poklady, a to i na ostrovech, kam lze jen doplavat. Všemožné pomůcky jako minimapa či světelné zvýraznění předmětů lze vypnout.
Kritizován je zatím systém zlodějiny, kdy postavy na krádež věcí v jejich obydlích reagují pouze slovně. Obtížnost má být také údajně zatím příliš jednoduchá.
Redaktor magazínu shrnul své dojmy do následujícího odstavce:
Začátek mě přesvědčil: Takhle by to teda šlo! Můj nejdůležitější poznatek z hraní beta-verze: Chci hrát dál! Risen 3 staví na starých silných stránkách a vyhýbá se nešvarům svých předchůdců. Zmlácené nepřátele můžu obrat, můžu blokovat útoky monster, plavat a šplhat, což mi po Risen 2 tak nějak dostačuje. K tomu všemu trochu vylepšená grafika a jako obvykle hutný svět, který láká k objevování. Než ale hra opravdu vyjde, měla by se trochu zvednout obtížnost a chování NPC postav by mělo být trochu uvěřitelnější. Je to ale zatím jen beta!